Nic se neděje, nechte si vygenerovat nové heslo, po úspěšném odeslání žádosti vám přijde vygenerované nové heslo. Tím se poté přihlásíte a poté si jej změníte ve vašem účtu.
Staré heslo už nepoužíváte.
Po přihlášení do systému v menu vyberte „Moje firma” a tam „Registrační údaje”. Na stejném místě můžete změnit jak e-mail, tak i heslo, k obojímu však budete potřebovat znát své současné heslo.
Při proplacení proformy jsme vám zaslali fakturu na e-mail. Pokud nepřišla nebo ji nemůžete nalézt, pak fakturu můžete najít i ve vašem účtu.
Po přihlášení do systému v menu vyberte „Moje firma” a tam „Faktury”. Na jednom místě naleznete proformy a faktury k nim (pokud byla proforma proplacena).
Po skončení období přejde váš účet do stavu "NEZAPLACENO" a vaše přepravy se přestanou v systému zobrazovat. Stále se však budete moci přihlásit do systému, účet vám nezanikne, jen nepůjde vidět v systému a nebudou vás moci kontaktovat ostatní členové.